Hejsan morsan hejsan stabben

HEEEEEJJJ alla snygga<3 Välkommen till min AWESOMMA blogg som ALLA kommer älska!!!! Här kommer jag skriva om vad jag gör på dagarna, smink, kläder och självklart mina vänner och min snyggaste kille (love you Hampus!!) allssååååååå---- Den här bloggen kommer äga, så adda mig på bloglovin jaoo! xoxo Josecool

Fast näääeee... 

Hejsan till er som vet att den här bloggen existerar. Ida verkade vilja välkomna med en jättesnygg bild på mig. Speciellt den i mitten. Den var snyggast. Som tidigare sagt; välkomna. :)
Jag lär väl skriva om en hel del konstiga saker och annat kult jag kan komma på. Hade faktiskt redan tänkt börja! 

background story:
En vacker dag för några månader sedan blev jag inbjuden till middag hos Filippa på teg. (nästan) alla i brysselgänget kom med hungriga magar till Filippa. nu kommer vi till det intressanta. Middagen var simpel men god, pasta med fetaost, soltorkade tomater och grön pesto. 

Enda sen den dagen har jag blivit kär. Kär i pesto. Jag kan helt seriöst äta det på vad som helst. den stora frågan är alltså; är det okej att äta pesto på... typ mackor och pannkakor? 

Jag gör iaf det....Eller pannkakor har jag inte provat på än, men det lär ju smaka GÖTT. 



Jag och min pestomacka

Kommentarer
Postat av: ida

jag äter också pesto på mackor när jag kan, det äger<3<3<3

2011-05-09 @ 16:51:16
URL: http://iidasanden.blogg.se/
Postat av: Ronja

pesto är okej på allt. fin blogg pussis, vet att det är ida som ska ha cred men säger det till dig ändå <3 den kommer äga!!! och älskar sälen

2011-05-09 @ 18:37:43
URL: http://ronjaengberg.blogg.se/
Postat av: flippo

pesto + kex är the next step!!!

2011-05-09 @ 21:25:15
URL: http://annerif.blogspot.com
Postat av: Flippo

MEN VAAF' den vill inte publicera min kommentar!



i'm saying, the next step är pesto på kex, det är sjukt gott! salta kex... mmmmmmmm

2011-05-09 @ 21:27:15
URL: http://annerif.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0