HEJ

Insåg igår att jag är sämst på det här med att blogga. Jag har ju tiden, men tydligen inte den metala kraften för att lägga in bilder från min kamera till min dator. I mitt huvud är ett blogginlägg utan bild inget inlägg värt att publisera. Eller så är det bara en anledning för mig att slippa skriva. Slippa leta den där dumma sladden i mina sladdhögar. (har förövligt tre stycken) 

Sammanfattningsvis har min vecka varit bra, väldigt bra. Jag har två arbeten svar sen är jag FÄÄÄRRRDIIIG. lyckan är på topp. Sen så har jag fått spendera ett underunderbart dygn med Hampus. sju dagar utan honom är som att långsamt bli uppäten av en snigel. Bortsett från det fick jag mysa med alice. Hon är fin. Det var allt jag hade att säga. GODNATT 


Kommentarer
Postat av: kristina

sv: åh. tack. det verkligen berörde! kändes som att jag behövde höra det!

2011-06-03 @ 00:38:33
URL: http://melodyofyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0