give me some time to breath

Ni vet en såndär helg, en helg då man kan sova ut? äta frukost i flera timmar? Då man kan gå ut och njuta av solen? Då man kan ta sig tiden att göra helt ovärda saker som att laga ett par trasiga vantar eller fantisera om hur världen skulle se ut om bilar inte hade funnits? När man kan bestämma sig för att göra roliga saker med sina vänner som tar upp hela dagarna? Då man kan gå på en lång promenad med musiken dunkandes i öronen? 

Jag behöver en sån helg.
Min helg har till största del bestått av illamående av vad jag BORDE göra, plugga, träna, plugga, plugga. Jag är inte en person som han sitta en hel helg och göra det man borde göra (plugga, träna, plugga, plugga) utan måste göra annat också. men på köpet mår jag fruktansvärt dåligt över att jag inte gör det. Och det är inte heller bra. Då njuter man inte av den tiden man faktist unnat sig själv att göra annat. 


Nu är det hur som haver söndag vilket innebär att från och med NU ska jag sätta mig och träna inför NP, skriva psykologin, läsa ut min bok och all annat roligt sälskit jag måste få klart! 

Tyvärr tog jag inga bilder från helgen. Troligast för att mitt minne är så pass dåligt att jag glömmer ta med mig kameran. Utan slänger in en bild på Disa från påsklovet då vi åt middag i Flippans finafina lägenhet. Ps. såhär ser du ut när du pratar. Ds

Kommentarer
Postat av: kristina

jag behöver också en sån helg!!!!!

2011-05-15 @ 23:45:36
URL: http://melodyofyou.blogg.se/
Postat av: Disa

HAHAHA, fint. ser förresten nästan ut som jag dirigerar en orkester!!

2011-05-16 @ 19:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0