som stolt lillasyster presenterar jag min stora systers student


Ester, förtillfället sitter jag och gråter. Jag gråter för att jag är så himla glad för din skull, för att du varit så duktig och att jag vet att du VERKLIGEN längtat efter just den där stunden. Jag gråter för att jag är otroligt lycklig för att jag har dig. du är verkligen den bästa vännen jag har. Jag skulle verkligen inte klara mig utan dig. du är så jävla underbar. Så enklet är det bara. 
Sist men inte minst gråter jag för att jag är så lättad att trots att du nu är en ''fri fågel'' och troligast kommer lämna mig vet jag att vi alltid kommer vara nära. Även om du bor i andra huslängan eller hundra mil ifrån mig. För i ärlighetensnamn vet jag inte vad jag hade gjort utan dig i mitt liv. Du är så mycket mer än en vän. du är en del av mig, och jag vill helt inte slita av mig ett ben (ha-ha-ha, roligt skämt josefin....) 

Grattis till studenten (för hundrade gången) Ester, jag älskar dig väldigt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0