Me and my Homeizzzz

Kommer hem från skolan och droppar av svett. det är nästan för varmt för att röra sig. speciellt med Bosse. Som tur är FÅR man faktiskt dra av sig i princip alla kläder hemma, vilket jag har gjort. Var dock sugen på att åka hem i plott trosor och bh. Men tror inte att det hade varit allt för passande. heheh....
hur som haver satt jag mig på balkongen och chillade med mina hårbeväxta vänner. (speciellt roligt att retas med dom, alltså blåsa i fejset så de blir crazy bananas!!) 


EN SAK JAG MÅSTE SÄGA, innan jag går ut till värmen igen... min PAPPA av alla personer har fått snacka med SIMOM I BIG BROTHER i TELEFON. någon som tror att jag är avundsjuk?1+??!?!?!??!?!? NEJNEJ. jag bryr mig inte... verkligen inte... 

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0