fasiken så nice med sol

snacka om bästa vädret någonsin! man blir så lycklig av solen, helt plötsligt är det inte lika jobbigt att gå upp på morgonen eller åka till skolan. Dock far jag ändå inte dit. Jag har börjat ''anta'' att alla kurser är klara så jag istället kan ligga i sängen och gosa mig så länge som det bara går. Men imorgon ska jag iaf till skolan. JIPPI. Tror jag nog ska dra med mig bosse om det inte blåser allt för mycket :) 






Hanna och Elins finfiina bilder från vår efterlängtade arenafest i Sörfors. det var väldigt kul om jag får säga det själv! (gillar förövrigt hur extremt STÖRD jag ser ut på bilden. I mitt huvud tänkte jag att jag måste se ut om en manga, blev mer åt det psykiskt störda hållet )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0